Saturday 14 March 2015

PART4:FREE TRIP SHAKLEE & GLOBAL CONFERENCE AT LONG BEACH,CALIFORNIA

16August2014-Terukir sejarah manis dlm hidupku....Terima kasih Ayah kerna darah business dan semangatmu mengalir dalam diriku....klu 20August kan bestttt..birthday my Tiara dan juga ulangtahun perkahwinan mak dan ayah saya yg ke 42.. Kami diiktiraf hingga ke pentas Dunia....Ya Allah syukur yg tak terhingga ke hadrat Mu...

in Beetween time ni, ada free time skit yg Xrelated sngt dgn kami, so we took taxi and pergi dollar tree shop!!!Everything 1dollar.... Gila wehhhh!! Mmg aku shopping penuh trolley.Total up baru 76 dollar. Kebanyakan aku beli barang2 birthday party ank2 aku.Prepare siap2 sbb dh murah sngt.








Hyatt Regency,Long Beach,California














Berminat untuk menjadi sebahagian dari ini?? Hubungi saya:





Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."