Saturday, 18 October 2014

Petua Hilangkan Demam Selsema Dengan Cepat


Alhamdulillah....hari ni saya nak kongsi petua untuk hilangkan demam selsema dengan cepat....

Saya ni mempunyai masalah resdung yang agak kronik suatu masa dulu....Bangun pagi mesti bersin-bersin sampai ke tengah hari...Alhamdulillah selepas bercinta dengan VITAMIN SHAKLEE hampir 2tahun, Dah takda masalah bersin-bersin lagi diawal pagi....Bukan itu saja, selsema yang kerap menyerang saya dahulu juga dah berkurangan....Jika tiba-tiba saya bersin, cepat-cepat saya telan 2biji SUSTAINED RELEASED VITA C SHAKLEE....MEMANG TERBAIK...Terus selsema tak jadi nak keluar....Cubalah!!

Kalau untuk anak-anak saya pula saya beri Omega,Mealshake dan Chewable C untuk kuatkan Antibodi mereka dan untuk perkembangan minda mereka...Alhamdulillah anak-anak saya sungguh jarang jatuh sakit.SHAKLEE TERBAIK.!!





Cabaran Blogging bersama GenkiMomma,Cahaya Vitamin,Rahsia Vitamin& Keluarga Sihat Ceria

14 comments:

  1. sukakan sejak ambil shaklee ni..kesihatan kita pun bertambah baik

    ReplyDelete
  2. Saya beri anak-anak saya Meal Shakes, Chewable Vita C dan OmegaGuard. Memang kesihatan dia org nampak lebih baik dr sebelum ini.

    ReplyDelete
  3. vote for chew c walaupon bkn kanak2 lagi hehheheh

    ReplyDelete
  4. ringkas & padat! vit c tu mmg sgt2 membantu..

    ReplyDelete
  5. Saya pun bagi anak omega dan meal shakes. Alhamdulillah, memang jarang sakit sekarang ni

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah anak suka, ibu setuju!

    ReplyDelete
  7. Sejak bershaklee ni memang dah jarang makan ubat hospita

    ReplyDelete
  8. saya dah jarang makan ubat selsema... hanya ikhtiar dgn shaklee

    ReplyDelete
  9. Jimat belanja duit kos hospital ! Thumbs up !

    ReplyDelete
  10. saya pun selalu amalkan mcm tu....paling tak suka selsema sbb lambat lega....huhu...Alhamdulillah,skrg jarang selsema

    ReplyDelete

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."