Sunday 23 February 2014

22 FEB 2014-SHAKLEE MOTIVATION RALLY & CNY CELEBRATION at SCC Sbrg Jaya...

Alhamdulillah dipertemukan dgn bizness shaklee....saya bermula bizness ini pada 26june 2012....sehingga sekarang sudah hampir setahun 8bulan bersama shaklee....Mmg Xprcaya dpt genggam 5angka bonus sebulan sekarang...tetapi itulah kenyataan yg terpaksa saya terima...hehe...Alhamdulillah...All what can u do is ALL OUT!! DON'T TURNING BACK!! sekarang sudah pangkat yg ke4 dlm shaklee....Ada lagi 3 anak tangga lagi utk kudaki ....caiyok2!! Jom register dibawah saya....InsyaAllah akan cuba sehabais baik utk ajar anda berjaya malah boleh jadi lebih baik dari saya....SHAKLEE is the best Bizness....Alhamdulillah dipertemukan dgn kelompok2 Upline yg sentiasa titik beratkan Amal Kebajikan utk dibawa ke'sana'....Alhamdulillah....

Do contact me if berminat utk mulakan langkah dgn berbizness....BIZNESS YG HEBAT,PRODUCT YG HEBAT & BONUS YG HEBAT....semestinya SHAKLEE!! <3



Sudah letak dimeja soho saya... ;-)


Ethan Wang...Sales Director of SHAKLEE MALAYSIA...


Bersama lagi 4 SR COORDINATOR bahagian utara yg diraikan semalam...


Suami Tersayang & anak2....My Tulang Belakang kejayaan saya bersama SHAKLEE...Suami yg banyak sngt membantu...Tanpa dia,Xmungkin saya dpt capai ketahap ini....


kena bagi wish sikit...


 anak shaklee ku dan juga adik kandung ku.... SR SUPERVISOR....tahniah...suri rumah income seperti sr supervisor kilang.....terbaekkkk!!!





Namanya Princess skarang ni....hehe...lawak betul my girl sorang ni....biar kaki sakit terjengket2 pakai kasut baru,xpeeeee asalkan princess....huhi...


Bersama anak2 dan cucu shaklee saya...



Bersama encik hubby lwn snap piccas...


BERMINAT UTK JOIN DIBAWAH ORGANISASI SAYA??



Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."