Tuesday 23 September 2014

Detoks hati

Tahukah anda Jika anda mempunyai masalah kesihatan seperti sembelit, demam, selsema, berat badan berlebihan, selulit, kadar kolesterol yg tinggi, letih dan lesu, penyakit kulit, sindrom pra-menstruasi, kehilangan gairah seks, penyakit-penyakit degeneratif (hipertension, stroke, penyakit jantung koroner, diabetes, dll.) dan penyakit ini sukar untuk sembuh.

Tahukah anda bahawa punca masalah-masalah tersebut adalah kerana adanya timbunan 'hampas' dalam tubuh anda? 'Hampas' ini juga dikenali sebagai TOKSIN.

Detoksifikasi (Detox) adalah proses pengeluaran racun dan toksin dari dalam tubuh badan. Proses detox mengambil kira beberapa organ sebagai target pembersihan seperti usus besar dan hati.

Jika anda memerlukan supplemen untuk membantu melancarkan proses detox badan, produk Shaklee yang terbukti berkesan adalah

-Herb Lax : bertindak sebagai julap lembut bagi membantu proses penyahtinjaan.

-Fiber : dalam bentuk minuman jadi lebih mudah diserap tubuh untuk proses detox yang sempurna dan memberi rasa kenyang bagi yang ingin menguruskan badan.

-DTX Complex : detox hati(amat bagus utk yg selalu tidor lmbat dan si perokok), DAPAT MEMBANTU MENGHINDAR PENYAKIT KANSER KOLON PEMBUNUH LELAKI NOMBOR SATU DI MALAYSIA DAN SUNIA.





-Alfalfa : membantu pelawasan supaya proses pembuangan lebih mudah dan lancar.

Proses detox yang sempurna sangat penting bagi membolehkan badan menyerap zat makanan, vitamin dan mineral dan kita mendapat khasiat sepenuhnya dari pemakanan harian kita.


BERMINAT??




Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."