Monday 13 October 2014

HARI BONUS

Esok 14hb adalah hari yang dinantikan oleh semua SID(Shaklee Independant Distributur) di Malaysia...Hari pembayaran BOnus(Gaji) atas hasil jualan kami pada bulan lepas....Cut off Jualan kami adalah setiap 31hb setiap bulan dan Bonus pula dibayar pada 14hb setiap Bulan....

Besar Jualan,Maka besarlah bonus.....
http://lovemummygojes.blogspot.com

Bagi yang masih belum tahu, SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH SELURUH MALAYSIA.... Cash On Delivery(COD) hanya di PENANG memandangkan saya menetap di PENANG....Walaubagaimanapun Pelanggan saya bukan terhad di Penang sahaja.Malahan seluruh Pelusuk Malaysia...Dgn adanya kemudahan POSLAJU,GDEX,penghantaran barang menjadi mudah...Semuanya dihujung jari anda... Cuma buat pilihan barang yang hendak diorder, Dan buat pembayaran di Akaun Bank saya....Barang anda akan Dipos seawal Hari yang sama... InsyaAllah... Jika tiada sebarang Masalah.

BERMINAT??




Share:

4 comments:

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."