Thursday 16 October 2014

Menu Diet Sarapan Pagi Popular

Tadaaa!!!! ni la breakfast saya sekarang yang PALING SEDAP ,berkhasiat dan yg penting dapat KURUSKAN badan saya... Disamping bakar Lemak, Cinch shake ini dapat build muscle....Cinch shake ini amat saya cadangkankan jika anda dlm PROSES DIET... sebab...sebab... Sewaktu proses penurunan badan, bahaya jika otot kita juga turut terbakar....sebab jika otot turut terbakar semasa proses penurunan berat badan, ini akan menyebabkan KENAIKAN 2X GANDA jika anda dah tak berdiet.... CINCH SHAKE ini membantu daripada otot turut terbakar semasa anda berdiet... it's just Burn Fat but Not your Muscle...Wahhhh!!! Baru Introduction...Kejap lagi kita masuk ke Tajuk sebenar diatas ya...




SARAPAN PAGI PALING POPULAR.... Sarapan pagi kegemaran saya juga.....Untuk beri tenaga yang berpanjangan...sebab apa anda perlu pilih ESP ni, sbb yang penting it's NON-GMO SOY....LOW GLESYMIC INDEX iaitu pembebasan tenaga secara perlahan....Badan kita tak boleh lepaskan tenaga daripada makanan yang kita ambil terlalu cepat sebab ia boleh menyebabkan kita penat atau letih...Tetapi ESP ini membebaskan tenaga secara perlahan. Jadi badan kita akan kekal tenaga yang berpanjangan , tak mudah letih dan yang pasti rasa kenyang yang lama...Sebab tu ada orang sebut ESP untuk kurus juga.... ;-)

Selain itu kenapa anda perlu pilih ESP sebagai sarapan anda sebab ia LACTOSE FREE dan CHOLESTROL FREE..... Anda juga boleh campurkan dengan PERFORMANCE DRINK DAN MEALSHAKE supaya TENAGA anda lebih Kebabom!!

SELAMAT MENCUBA!!!


Cabaran Blogging bersama GenkiMomma, Baby Kawaii Store, Miracle Vitamins & LoveHutLadyVitamin

Share:

11 comments:

  1. memang sedap.. senang nak sediakan.. yang penting sangat berkhasiat. BEST!

    ReplyDelete
  2. sarapan berkhasiat, simple dan sedap ;)

    ReplyDelete
  3. oo...yoyo diet bila hilang berat dengan hilang otot..

    ReplyDelete
  4. Sarapan yg paling sedap dan awesome!

    ReplyDelete
  5. Sarapan paling cepat disediakan..sedap lak tu..heheh..

    ReplyDelete
  6. simple je sarapannya..shake-shake sudah..

    ReplyDelete
  7. patutla tengok zah muscle ketak-ketak

    ReplyDelete
  8. Saya suka sarapan simple dan pantas macam ni. Lepas tu busy jadi super mummy kena laju2.

    ReplyDelete
  9. Cinch yang paling sedap perisa apa?

    ReplyDelete

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."