Thursday, 18 June 2015

Cara mudah basuh kasut sekolah


Dah lama saya nk buat Entry pasal cuci kasut sekolah dgn BASIC H ni.... Mmg bess sangat !!! Rendam pastu tak payah sental teruk pun. Memang best basic h ni....multipurpose use.... Nak buat cuci lantai pun bersih berkilat dan lantai tak melekit mcm kebanyakan pencuci lain...

Ibu-ibu kt luar sana pun mesti susah hati kan kalau anak balik sekolah tengok kasut hitam..mana dengan puasa lagi,mana nak gosok kasut anak-anak lagi, pasti memenatkan... Meh saya nak ajar cara mudah je. Biar kasut tu jadi putih bersih macam baru...

Letak 3-5 titis basic h dlm baldi
Rendam beberapa jam
Gosok2 sikit
Jemur
Taraaaaa putih bersih dah
Sape nak basuh cara mudah camni?


‪#‎BasicH‬ ‪#‎BebasKimia‬ ‪#‎Murah‬ ‪#‎Organik‬ ‪#‎KasutSekolah‬

Ingin dapatkan BASIC H?Hubungi 012-558 0858
SITI ZAHARAH ABU BAKAR
SID:887611
MASTER COORDINATOR 2015/2016

No comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."