Friday 26 July 2013

CARA MAKAN LECITHIN DAN ALFAFA COMPLEX SHAKLEE UNTUK KURUS....

Credit Source:click here


Jom kita lihat cara puan lynda ini amalkan LECITHIN dan Alfafa Complex shaklee ....dlm masa 7bulan BELIAU TELAH BERJAYA MENGURANGKAN BERAT BADAN SEBANYAK 9KG.....Tahniah puan lynda...Walaupun beliau masih menyusukan bayi,Supplement ini tidak mengganggu pengeluaran susu ibu malahan Alfafa Complex juga dikenali sebagai MILK BOOSTER.....Jadi utk ibu2 yg menyusu,anda digalakkan utk mengambil ke2 2 supplement ini jika mahu kurus....Kurus dapat,sihat dapat,malahan susu ibu bertambah meriah!!!
Belum cuba belum tahu,dah cuba pasti anda jatuh cinta dgn shaklee seperti saya.... ;-)


alfalfa complex shaklee:

cara makan:

-3 biji selepas sarapan,3 biji sebelum tidur(untuk yang baru nak mula makan,ambil 2 biji lepas sarapan dan 2 biji sebelum tido dah cukup sebab takut tak sesuai dengan badan,jadi ambil dos rendah dulu ya)
-bagi yang dah lama amalkan,boleh tambah dos lagi...maksimum 10 biji alfalfa sehari...lynda pun ambil 10 biji sehari,telan sekaligus 10 biji sebelum sarapan(ni kerja orang malas,malas nak ulang makan banyak kali...hehe...jangan tiru tau,nanti ada plak yang tercekik sebab telan banyak sangat alfalfa...hehehe)

lecithin shaklee:
cara makan:
-3 biji selepas makan tengahari
-3 biji selepas makan malam
pastikan selepas makan tau..

macam tu saja...mudah kan...minum air sekurang kurangnya 3L sehari,banyak lagi bagus...lagi berkesan supplement kalau banyak minum air..boleh buang toksin dalam badan...kalau toksin banyak,kesan supplement akan terganggu...

lynda dah lama amalkan supplement shaklee ni untuk kuruskan badan dan untuk penyusuan susu ibu...alhamdulillah ianya sangat berkesan untuk lynda...tengok gambar lynda kat bawah,dah lost 9kg tau...baru 7 bulan amalkan...berbaloi...harga pun mampu milik...hehe


apa lagi,JOM KITA BERSHAKLEE...insyaallah terbaik untuk saya dan juga anda....

BERMINAT??


Share:

2 comments:

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."