Thursday 18 July 2013

COQHealth Plus Rahsia Lelaki 'Bertahan' lebih lama....

credit:click here

"Puan, saya nak cari Vitamin utk saya..."Suara seorang lelaki dlm lingkungan 30-an di corong telefon....
"Encik nak cari vitamin atas intention apa ye??boleh saya tahu dgn lebih specifik??"
"Saya nk cari vitamin utk saya lebih lama bersama isteri..."balas customer tadi....





Kalau dulu kami rekomenkan Vitamin E shaklee kerana dilengkapi silenium dan ia terbukti bagus utk hormon kesuburan disertai dgn Zinc Complex tetapi kini kami telah menemui testimoni terbaru melalui Product terbaru dari shaklee COQHealth Plus.....



Tidak dinafikan sebaik saja product ini dilancarkan,seorang rakan suami saya memaklumkan beliau amal makan coqhealth plus ini utk bantu mendapatkan zuriat.selepas amalkan CoqHealth Plus ini isteri beliau disahkan mengandung.....

Mungkin ia secara kebetulan,tetapi sebagai manusia biasa,ia tetap usaha kearah utk mendapatkan zuriat....


so,Bagi sesiapa yg berminat utk mendapatkan product ini,jgn malu jgn segan utk pm kami dan order ATAU anda boleh saja walk in kemana-mana branch shaklee di Malaysia utk membeli....utk mendapatkan harga Ahli anda boleh menggunakan ID saya 887611(siti zaharah abu bakar)


BERMINAT???












Share:

1 comment:

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."