Tuesday, 16 July 2013

PRODUCT TERBARU SHAKLEE JUN2013:COQHealth plus mampu menangani Masalah Pesakit Jantung/Menjaga jantung yg sihat...


Antara kebaikan:

1)menghasilkan tenaga dalam setiap sel tubuh terutamanya sel otot jantung

2)bertindak sebagai antioksida ( melindungi arteri daripada pengoksidaan low-density lipoproteins(LDL) )

3)melindungi arteri dari kolestrol 'jahat'.

4)membantu menggalakkan fungsi yang sihat untuk saluran darah termasuklah  yang menyalurkan darah ke jantung

5)Kebaikan utama Co enzim Q10 ia dapat menangani serangan jantung. Jika kita didapati mempunyai rendah CoQ10 di dalam sel-sel otot jantung, maka jantung kita berisiko untuk gagal berfungsi dan menemui ajal. 

6)Kebaikan lain  Co enzim Q10 adalah ia dapat mengurangkan simptom-simptom masalah jantung seperti sesak nafas, sukar tidur, dan bengkak. Jadi CoQ10 penting untuk meningkatkan tenaga di dalam otot jantung, juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.



Pernah tak anda dengar cerita ketika seseorang tu bersukan, tiba-tiba dia jatuh rebah lalu meninggal dunia? Atau pernahkah anda mendengar seseorang itu meninggal dunia secara tiba-tiba atau di dalam tidur? Setelah bedah siasat dilakukan baru lah kita ketahui bahawa mangsa tersebut terkena serangan jantung. Di zaman serba moden ni penyakit jantung tak mengenal usia. Tak semestinya orang tua je boleh sakit jantung, orang muda pon dah ramai yang kena serangan jantung ni. Antara faktor-faktor serangan jantung ini adalah di sebabkan merokok, tekanan darah tinggi, kolestrol, diabetis dan sebagainya. 

Atas kesedaran ini, Shaklee Malaysia telah melancarkan produk terbarunya pada 8 Jun 2013 khas untuk mereka yang mempunyai masalah jantung, masalah kolestrol, tekanan darah tinggi atau  kepada mereka yang ingin mencegah masalah ini.


CoQ Health Plus ini mengandungi campuran  Coenzyme Q10 (CoQ10), Vitamin E danekstrak teh hijau. Apa yang dimaksudkan dengan Coenzyme Q10 tu? CoenzymeQ10 adalah sejenis jisim yang menyerupai vitamin yang dijumpai di dalam setiap sel dalam badan kita. Para saintis berpendapat jantung kita mengandungi 10 kali lebih banyak CoQ10 dari organ lain. Ini kerana jantung kita adalah organ yang paling kuat bekerja kerana ia berdegup kira-kira 100,000 kali sehari. Degupan ini berlaku dengan adanya tenaga. Pada usia muda tubuh badan mungkin tiada masalah mengeluarkan tenaga untuk degupan jantung tetapi ia mula bermasalah ketika kurangnya pengeluaran tenaga pada usia 50-an dan seterusnya. Degupan jantung akan menjadi lemah. 


alau anda nak tahu, CoQ10 juga boleh didapati di dalam makanan harian kita seperti daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis, kekacang,bayam dan soya. Oleh kerana usia kita yang semakin meningkat, adalah digalakkan untuk mengambil supplement CoQ10 ini yang setara dengan kandungan CoQ10 di dalam tubuh badan kita. 

Dengan pengambilan sebiji sehari supplement CoQ Health Plus ini, ia akan membantu mengurangkan  gejala-gejala masalah jantung seperti sesak nafas, sukar tidur dan bengkak. CoQ10 dapat meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung dan juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan. 

Harga pasaran sebotol CoQ Health Plus ini RM124, jika difikir-fikirkan apalah sangat dengan harga ini jika dibandingkan dengan kos pembedahan jantung yang memakan belanja beribu-ribu ringgit ni dan dengan nikmat kesihatan yang Allah berikan kepada kita.  Saya amat galakkan anda untuk mengambil produk ini kerana sudah pastinya ia semulajadi, tiada bahan sintetik, kimia atau pun dadah, Jika anda nak dapatkan harga "super special"dari saya.. Bolehlah hubungi saya segera. Tawaran ni terhad tau. Anda juga boleh hadiahkan supplement ni buat insan-insan yang anda sayangi. 

sumber:click here



BERMINAT??




No comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."