Sunday 1 June 2014

PROMOSI JUNE VITAMIN E (untuk ahli berdaftar sahaja)

PROMOSI JUNE VITAMIN E (untuk ahli berdaftar sahaja)

Setelah daftar ahli dengan admin ,anda Layak untuk membeli set promosi vitamin E shaklee ini dengan harga promosi dan layak mendapat free membership.....
Untuk daftar ahli Hanya rm65 Yuran seumur hidup dan postage rm10 untuk semenanjung dan rm20 untuk sabah sarawak....


Wowww!!!wowww!!! Lepas ni bolehlah saya bermasker sakan...nak tahu bagaimana vitamin E ini dapat dijadikan masker, hubungi admin ya seperti nombor tertera dibawah dan disebelah sidebar kanan....Selain untuk di telan, Vitamin E shaklee juga dapat dijadikan masker....Biji-biji grape seed nya sangat best hingga boleh dijadikan scrub wajah....Testimoni saya ada mengatakan blackhead dan whitehead juga turut jatuh...Muka menjadi licin dan sekata selepas  sebulan pemakaiaannya....Sebotol vitamin E ada 120biji....Hanya telan sebiji sehari untuk antioksidan dan awet muda....



KEBAIKAN VITAMIN E PADA TUBUH BADAN

MELINDUNGI JANTUNG

Pengambilan harian 800iu vitamin E dapat menjaga jantung yang sihat,melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid,meningkatkan kolestrol baik HDL,mengurangkan tekanan darah,menghalang platelet darah melekat ke dinding arteri,menghalang anemia hemolitik,penyakit jantung dan lain-lain.




UNTUK KESUBURAN(MENINGKATKAN KEMAPUAN SISTEM REPRODUKTIF)

Kajian pada tahun 1924 mendapati para lelaki yang mengambil 600iu - 800iu sehari vitamin E sehari mampu meningkatkan kandungan sperma mereka



ANTI PENUAAN

1 Kapsul Vitamin E sehari dapat membantu melambatkan penuaan,mengurangkan kedut,garis halus,parut, akne,jeragat dan biktik penuaan.Mampu memulihkan tekstur kulit, muka, paha dan otot.





ANTI OKSIDAN YANG KUAT

Pengambilan lebih dari 1200iu sehari dapat memberi antioksidan yang kuatdan dapat melawan dari penyakit kanser,mengukuhkan sistem imun, melambatkan pembentukan tumor,menghalang kerosakan badan akibat radikal bebas, dan juga dapat membaiki masalah katarak penglihatan.




MENGUATKAN TENAGA KELELAKIAN


1)MENGHASILKAN SPERMA YANG LEBIH BANYAK

2)MENINGKATKAN PARAS TESTOSTERON DALAM BADAN
3)MEMPERBAIKI KUALITI DAN MEMBANTU PERGERAKAN SPERMA KE OVUM DENGAN MUDAH
4)MENGELAK MATI PUCUK
5)MENGELAK CEPAT LETIH DAN MEMBANTU MEMBERI LEBIH TENAGA
6)MEMBANTU DALAM MENGHANGATKAN KEMBALI HUBUNGAN INTIM SUAMI DAN ISTERI



MENGHALANG KEGUGURAN


DIGUNAKAN PADA UJIAN KLINIKAL DAPAT MENGHALANG DARI KEMATIAN JANIN DAN KEGUGURAN.MEMBANTU MEMBERI SPERMA YANG KUAT DAN BERKUALITI.



MERAWAT PARUT



BERMINAT???












Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."