Tuesday 24 June 2014

SAKIT SENDI DAN CARA MENGUBATI

SAKIT SENDI DAN CARA MENGUBATI

Jika anda mengalami masalah kecederaan sendi atau sakit sendi atau lenguh-lenguh sendi atau lenguh badan anda boleh mencuba produk yang saya syorkan ini dari shaklee. OSTEMETRIX (calcium shaklee) dan juga Advance Jointh Health Tablet dari shaklee.Memang terbaik.
Ceritanya begini,
masa mula-mula saya join shaklee, orang yang pertama beli advance joint health tablet dan ostemetrix adalah kakak saya.Beliau mengalami masalah bengkak lutut setiap kali habis sesi sukan badmintonnya.after seminggu dia amalkan kedua-dua jenis vitamin ini,beliau terkejut apabila suatu hari habis sesi latihannya, lututnya tidak lagi bengkak.tunggu punya tunggu tetapi tidak bengkak.memang terbaik.terus beliau syorkan pada rakan-rakan....Perkara yang baik elok kita kongsikan bersama tak gitu??


10 Kebaikan AJHT (UBAT SAKIT SENDI PALING HOT)



  1. menyokong keselesaan sendi
  2. membantu kekalkan tulang rawan
  3. memelihara tisu penyambung yang sihat
  4. melancarkan pergerakan harian
  5. sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
  6. menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
  7. anti radang semulajadi
  8. dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
  9. memberi kekuatan kepada struktur sendi
  10. bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.
hanya dibuat dari tumbuhan semulajadi 100%





kenapa perlu pilih AJHT?

Yelah, badan kita kan umpama enjin. Jika tak diletak minyak pelincir, akan sangkut tak boleh jadi. Dah jadi satu kewajiban untuk kita jaga badan yang Allah bagi pinjam ni.Jika belum mengalami masalah sendi,anda boleh mulakan pencegahan dari sekarang.

Sebagai contoh yang sakit sendi sebab berat badan berlebihan nie. Cara nak cegah, kurangkan pengambilan makanan. Makan yang cukup-cukup je. Jangan ikutkan nafsu. Pilih makanan yang sihat. Dan juga ada masa, buatlah senaman sikit-sikit. 

Yang sudah 'senior' atau berumur, makanlah makanan yang membantu penghasilan lendir di sendi-sendi. Jika susah nak dapatkan, amalkan je AJHT nie. Jangan risau, tiada kandungan dadah. Jadi boleh dimakan non-stop. 

Harga AJHT, ubat sakit sendi nie taklah mahal sangat. RM124.00 sebotol.Ini harga pasaran.Jika mahukan harga ahli yg lagi best.anda boleh mendaftar dibawah saya hanya rm65 yuran seumur hidup tidak termasuk pos.Anda Juga akan mendapat cara makan yang berkesan dari saya.Saya ada tipsnya sebab sudah ramai yg berjaya pulihkan sakit sendi hasil dari nasihat cara pemakanan dari saya....jeng...jeng...jeng...
Advance Joint Health Tablet (AJHT)

Nak lebih baik, boleh cuba Set Shaklee Ubat Sakit Sendi. Dalam set ini ada AJHT, Omega Guard dan Ostematrix. Omega Guard bertindak sebagai anti radang, menurunkan kolestrol dan menjaga kesihatan jantung. Ostematrix pula sumber kalsium terbaik. Menjaga kekuatan tulang, mengelakkan kejang atau kebas, juga pelancar bahan buangan badan. Set nie pula dalam RM323. Harga super special akan diberikan jika buat pembelian dengan saya. 


set sendi sihat shaklee
Tak rugi labur untuk kesihatan. Jangan sampai duit yang disimpan-simpan dihabeskan semua di hospital. Jadi jagalah kesihatan sendi. Sendi yang sihat dan baik akan membolehkan kita bergerak aktif setiap hari. Sendi sakit...nak jalan pun susah.

credit:http:here


BERMINAT??
Share:

0 comments:

Post a Comment

DOA MAKAN UBAT MOHON DISEMBUHKAN
"Dengan nama Allah Tuhan yang menyembuhkan. Dengan nama Allah Tuhan yang mencukupkan. Dengan nama Allah Tuhan yang memaafkan. Dengan nama Allah Tuhan yang tidak dimudaratkan oleh segala sesuatu, baik di bumi mahupun di langit dan Ia maha mendengar dan maha mengetahui."