Monday 23 June 2014

TIPS TERBAIK MENURUNKAN PARAS KOLESTROL BADAN

TIPS TERBAIK MENURUNKAN PARAS KOLESTROL BADAN

PHYTOCOL-ST SHAKLEE : SUPPLEMEN TERBAIK UNTUK MENURUNKAN PARAS KOLESTEROL
Shaklee dengan bangganya telah melancarkan satu lagi PRODUK TERBAIK yg berasaskan 100% bahan semulajadi khusus untuk kesihatan anda! Kali ini ia adalah PHYTOCOL-ST. Ia berfungsi untuk menurunkan paras kolesterol; tanpa mengira faktor usia.






APAKAH KEISTIMEWAAN PHYTOCOL-ST?
Diperbuat daripada campuran bahan semulajadi yg mengandungi sterols & stanols tumbuhan yg dikenali sebagai 'phytosterols'. Rujuk sini untuk baca tentang phytosterols.
Penagmbilan 4 biji Phytocol-ST dalam sehari, adalah memenuhi keperluan 2000mg phytosterols yg diperlukan untuk menurunkan paras kolesterol manusia dewasa.
Kandungan phytosterols di dalam Phytocol-ST telah diperakui oleh Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) untuk membantu menurunkan paras kolesterol.
Tidak mengandungi pewarna mahupun perisa tiruan.
Dijamin halal, selamat & berkesan. Tidak mempunyai kesan sampingan yg buruk.
MENGAPA PERLU AMBIL PHYTOCOL-ST BERBANDING DIET SEMULAJADI?
Sebab ia akan memberikan hasil yg lebih pantas. Tambahan pula, kita sering 'tergoda' untuk mengambil makanan yg lazat & kita sukai berbanding makanan yg sepatutnya kita ambil untuk memastikan diet kita adalah seimbang.
DIJAMIN BERKESAN KE PHYTOCOL-ST NI?
Ethan Wang; Sales Diretor di Shaklee Malaysia sendiri telah mencuba tahap keberkesanan Phytocol-ST ini. Dalam masa 2 bulan sahaja, beliau telah berjaya menurunkan kadar kolesterol beliau sebanyak 22%! Wowww! Dan, oh ye... beliau sanggup menghentikan pengambilan supplemen Shaklee yg lain tau, semata-mata untuk membuktikan keberkesanan Phytocol-ST ni.. Malah beliau makan seharian dengan tak mengambil kira tahap kesihatan diet seimbang pun... (^_^)


berminat??



Share: